Select language:
Home
Resources
Project
Partners
Links
Gallery
Forum
User Name
Password
Search
Socrates
503635-LLP-1-2009-1-DE-COMENIUS-CMP
This project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.
Forum
Fields marked with an asterisk (*) are obligatory
*Prefered language
*Subject
*Sender
*Control code
*Message
 
Λειψυνδρία
13.11.2011 | 10:40:02
Όλα τα θέματα που προβάλλονται είναι πολύ σημαντικά και ενδιαφέροντα. Όσο αφορά τη λειψυνδρία είναι ένα θέμα στο οποίο οι μαθητές αφού έρθουν σε επαφή με το πρόβλημα από μικρή ηλικία θα ευαισθητοποιηθούν και θα μάθουν να μην κάνουν αλόγιστη χρήση του νερού. Το υλικό που παρέχει είναι πολύ καλό και πιστεύω θα προκαλέσει το ενδιαφέρον των παιδιών.
Reply Θεοδώρα Δημ.
Λειψυνδρία
12.11.2011 | 18:41:32
Κατά την άποψη μου όλα τα θέματα που περιγράφονται είναι πολύ ενδιαφέρον και όλα είναι συνδεδεμένα με την καθημερινότητα μας. Πιστεύω ότι η έλλειψη του νερού είναι κάτι το οποίο προβληματίζει αρκετές χώρες, λόγω των λιγοστών βροχοπτώσεων και της αλόγιστης σπατάλης του νερού από εμάς τους ανθρώπους. Οι δραστηριότητες φαίνονται πολύ ενδιαφέρουσες και πιστεύω ότι οι μαθητές μέσα από τέτοιες δραστηριότητες θα ευαισθητοποιηθούν περί του θέματος και θα προείνουν και οι ίδιοι λύσεις για εξοικονόμηση του νερού.
Reply Χρυστάλλα Μι
Λειψυδρία
12.11.2011 | 10:50:53
Όλα τα θέματα που περιγράφονται στις πηγές είναι θέματα ενδιαφέροντα και διαθεματικά με θέματα που συναντάμε καθημερινά στη ζωή μας. Γεγονός που θεωρώ ότι προσεγγίζει το ενδιαφέρον και την προσοχή του κάθε μαθητή. Ωστόσο το θέμα που θα με ενδιέφερε περισσότερο είναι το θέμα της λειψυδρίας που προβληματίζει σήμερα τον καθένα μας αφού ζούμε σε περιόδους αλεπάλληλης ξηρασίας και έλλειψης βροχοπτώσεων. Παρόλο που οι δραστηριότητες απευθύονται σε μαθητές ηλικίας 12 με 15 ετών, θεωρώ ότι οι δραστηριότητες αυτές είναι πολύ ενδιαφέρουσες και μπορούν να εφαρμοστούν και για παιδιά Ε' και Στ' Δημοτικού. Ιδιαίτερα με τα νέα αναλυτικά προγράμματα που έχουν ενταχθεί πρόσφατα στα σχολεία, είναι μια καλή ευκαιρία για να εφαρμοστεί αυτή η ενότητα της λειψυδρίας στο μάθημα της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με διαθεματικότητα στα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες. Με τέτοιες δραστηριότητες πιστεύω πως θα είναι σε θέση να προτείνουν από μόνοι τους λύσεις για περιορισμό της έλλειψης νερού τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και σε διεθνές επίπεδο. Εφαρμόζοντας παράλληλα τις γνώσεις τους σε δραστηριότητες για τον κλάδο των μαθηματικών και των επιστημών.
Reply Νικολέττα Πα
Ρύπανση από τα αυτοκίνητα
10.11.2011 | 18:53:44
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ , ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΕΝΦΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Reply Χριστίνα Πετ
Re:
10.11.2011 | 18:59:48
θα αναλύσουν κριτικά τις πληροφορίες που παρέχονται στην ιστοσελίδα και θα συντάξουν μια έκθεση βασισμένη στους υπολογισμούς και τα επιστημονικά δεδομένα. οι μαθητές θα εκτελέσουν τους βασικούς υπολογισμούς θα καθορίσουν τα στατιστικά μέτρα, θα ερευνήσουν τη διαδικασία της φωτοσύνθεσης και των παραγόντων που την επηρεάζουν, θα αναλύσουν και θα ερμηνεύσουν ποιοτικά γραφήματα.
Reply Χριστίνα Πετ
ΦΑΓΗΤΟ
10.11.2011 | 18:48:45
Είναι ένα συνήθες θέμα αλλά πόσο μάλλον από τα πιο ''ζέστα'' στον άνθρωπο. Απαραίτητος παράγοντας στην επιβίωση μας και οι διάφορες ως ένα σημείο άπειρες τροφές, διασφαλίζουν την πρόκληση ενδιαφέροντος όλων. Στις ηλικίες τις οποίες απευθύνεται (14-16), είναι προφανώς για τονίσει τη σημαντικότητα σωστής διατροφής και υγείας των εφήβων πριν την ενηλικίωση. Η διαθεματική αυτή προσέγγιση είναι ένα μετρήσιμο, περιγραφικό και εμπεδωτικό υλικό το οποίο αν δουλευτεί και αξιοποιηθεί σωστά από τους εκπαιδευτικούς θα έχει και τα εκτιμώμενα αποτελέσματα. Υ.Γ. Η δημιουργία αφίσας προσφέρει ευχάριστη μορφή διδασκαλίας-εμπέδωσης στους μαθητές.
Reply ΓΙΩΤΑ
Βιοποικιλότητα
10.11.2011 | 18:44:13
Βιοποικιλότητα ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα όπου ο κάθε ένας μας μπορεί να μάθει πολλά πράγματα τα οποία δεν τα γνώριζε μέχρι τώρα. Μου προσέλκυσε το ενδιαφέρον το φύλλο εργασίας το οποίο μας δίνει και πολλές πληροφορίες σχετικές με τη βιοποικιλότητα. Ωραίος ήταν και ο συνδυασμός του θέματος με τα μαθηματικά .
Reply Χρυστάλλα Βο
Nebezpečný dážď
08.11.2011 | 21:59:27
Vybrala som si tému: 'Nebezpečný dážď'. Téma sa zameriava na záplavy, ktoré tak často postihujú krajiny nielen Európy, ale aj celého sveta. Na spracovaní témy sa mi páčia aplety, v korých žiaci experimetujú, bádajú a tak obajvujú napr. aký vplyv má vonkajšia teplota, počet vyhrevných telies, ... na vykurovanie domu (stúpanie teploty za určitý čas). Osahujú aj grafy, čo veľmi oceňujem, pretože žiaci majú problém pracovať s nimi a čítať ich. Žiaci pochopia, čo znamená ak počujú, napr. že padlo 10mm zrážok. Úlohy sú z praktického života a sú podávané zaujímavýn spôsobom. Téma je veľmi náročná na čas, a preto je ťažšie ju aplikovať vo vyučovaní. Na takéto 'projekty' by mali byť v školách vyčlenené zvlášť hodiny, a tak by sa zvýšila ich kvalita. Materiály sa dotýkajú matematiky, fyziky, ale aj prírodovedy. Je to veľmi plnohodnotný materiál
Reply ZuzanaU
Final conference and COMPASS materials
08.11.2011 | 21:36:42
I would like to thank all the people involved in organising the final conference in Freiburg. Except for being in a nice place, it was a unique opportunity to meet other teachers and the authors of materials who could share their experiences. I really like the idea behind COMPASS materials because the materials give students enough space to think, use their own knowledge and skills, explore the unknown and deal with the issues that are very topical nowadays. They also show teachers - as well as students - that it is possible to teach in a different, more interesting way, even though it is not always easy.
Reply Lubica
Jedlo
08.11.2011 | 16:23:11
Téma jedla a zdravej výživy je určite vhodná pre žiakov v danom veku, aby sa dozvedeli o zásadách, ktoré je dobré dodržovať. Tiež sa hodí spojenie so školskými predmetmi. Páčili sa mi aktivity týkajúce sa vytvorenia jedálnička, výpočtu bmi a následné pravidelné porovnávanie medzi žiakmi z pohľadu, že ich súťaživosť a motivácia k lepším výsledkom môže podnietiť k vyššej aktivite, avšak pri žiakoch, ktorý tento index nemajú priaznivý, môže toto porovnávanie pôsobiť skôr demotivujúco. Tiež mi chýbali tabuľky s energetickými hodnotami a aktivitami, pri ktorých sa energia spaľuje.
Reply JaroslavR
[1][2][3][4][5][6]
 
© 2010 - 2011 Compass project | Design by Elfo